Ons bestuur

Ons bestuur PCBO Rotterdam-Zuid levert al meer dan 125 jaar een betekenisvolle bijdrage aan de persoonlijke ontwikkeling van kinderen. PCBO-scholen bieden ontwikkelingsgericht onderwijs én brede vorming aan 7400 peuters en leerlingen. Vanuit een christelijk geïnspireerde traditie geven onze 875 'hartwerkers' onderwijs op 11 peuterspeelzalen, 3 kindcentra, 21 basisscholen en 4 speciaal (basis)onderwijs scholen.

Wij zien onze PCBO-scholen als een stabiele kracht in de dynamische omgeving van Rotterdam. Een oefenplek waar iedere leerling in veiligheid zijn of haar talenten kan ontwikkelen. Waar elke leerling krijgt wat nodig is om te groeien naar succes, waar iedere leerling welkom is en zich ook welkom voelt.

Hoe vergroot je de kansen voor kinderen in Rotterdam om zicht te ontwikkelen tot sterke, weerbare Rotterdammers? Deze vraag drijft ons elke dag en is bepalend voor de vormgeving van ons ontwikkelingsgericht onderwijs. Onderwijs waarin medewerkers, leerlingen én ouders een actieve rol spelen. Waarin we van, aan én met elkaar leren.

Samen groeien naar succes!

Voor meer informatie kan u contact met ons opnemen.